Amco îşi securizează poziţia de top în ofertarea soluţiilor de depozitare, sub aspectul calitate / preţ, prin parteneriatul cu AR Racking Spania. Marele producător de rafturi industriale a devenit un partener solid pentru Amco, iar Jimmy Anderson, directorul regional pentru Europa de Est, dezvăluie într-un INTERVIU EXCLUSIV intenţiile sale pentru piaţa din România.
Intervievator: D-le Anderson, spuneţi-ne, vă rog, câteva cuvinte despre AR Racking ca producător de rafturi metalice.
Jimmy Anderson: AR Racking oferă o gamă variată de soluţii în depozitare, ca urmare a unui proces continuu de devzoltare tehnologică, susţinut într-una dintre cele mai avansate unităţi de producţie din Europa. Cu o rată de export de peste 90%, AR se află în prezent în peste 60 de pieţe internaţionale. AR Racking face parte din grupul Arania, un conglomerat de companii care îşi desfăşoară activitatea în jurul oţelului de peste 75 de ani. Deşi divizia de rafturi industriale şi-a început istoria în 2004, fiind cea mai tânără din grupul Arania, am ajuns să numărăm azi o echipă de 200 de persoane. Centrul nostru tehnologic este amplasat în Zamudio, nordul Spaniei, acolo unde căutăm în permanenţă să dezvoltăm liniile noastre de producţie, iar în Tudela, către centrul ţării, echipa noastră de profesionişti dispune de echipamente înalt automatizate precum: dispozitive moderne de tăiere şi îndoire a rolelor metalice, control laser, centre de sudură şi vopsire, precum şi de împachetare. De curând am finalizat cea de-a doua extindere a facilităţilor noastre de producţie, acoperind o suprafaţă de 35, 000 de mp. De asemenea, prin ultimele investiţii AR Racking a ajuns la o capacitate de producţie de până la 80, 000 de tone pe an şi şi-a dublat suprafaţa destinată birourilor în parcul tehnologic Zamudio.
I: De ce România? De ce Amco Interdeal?
JA: România, cu o creştere susţinută a produsului intern brut de 8.8%, înregistrează în prezent cea mai semnificativă dezvoltare economică din cadrul Uniunii Europene. De exemplu, în industria de electronice sau cea de automobile, ţara voastră deţine un avantaj real prin comparaţie cu competitorii din zonă. De asemenea, investiţiile străine directe transformă România într-o destinaţie importantă pentru afacerile din sectorul logistic. De când Amco şi-a început activitatea pe piaţa din România, în 2001, a devenit un jucător foarte important şi un brand de încredere în zona de rafturi. Mai mult decât atât, Amco este compatibilă din toate punctele de vedere cu strategia şi valorile noastre de business, iar în timp aţi creat o echipă competentă şi competitivă, capabilă să gestioneze aplicaţii complexe, de la proiectare la predarea la cheie.
I: Fiecare piaţă are specificul ei. Cum reuşeşte AR Racking să performeze, indiferent de marketul în care concurează?
JA: Este adevărat. Fiecare piaţă evoluează în funcţie de propriile necesităţi. Totuşi, nu există niciun dubiu, din punctul nostru de vedere, că, la nivel global, clienţii ar trebui să îmbunătăţească întreg procesul de implementare a soluţiei de depozitare. Este important de reţinut că pe noi ne interesează să oferim soluţii eficiente, flexibile şi în deplin acord cu necesităţile specifice de ordin logistic ale clientului. De asemenea, inovaţia, excelenţa şi calitatea serviciilor, fac parte din filozofia AR, iar angajamentul nostru de a investi mereu în îmbunătăţirea produselor noastre este unic în sectorul depozitării industriale. Spre exemplu, sunt câteva astfel de îmbunătăţiri recente:
- Un sistem de monitorizare precisă a produselor noastre. Printr-o tehnologie laser avem posibilitatea de control total asupra produselor care ies pe poarta fabricii AR. Printarea unui cod de producţie pe fiecare produs în parte, ne oferă oportunitatea de a verifica în timp comportarea calitativă a materialelor noastre în condiţii de exploatare.
- Un nou tip de grindă lansat pe piaţă, cu un design special şi materie primă de cea mai bună calitate, obţinută prin ultimele mecanisme de profilare la rece , fapt ce ne dă posibilitatea producerii unui articol înalt calitativ şi sigur.
- Dezvoltarea şi standardizarea componentelor pentru structurile autoportante
Toate acestea şi alte îmbunătăţiri au drept scop consolidarea creşterii pieţei interne, pieţei de export şi în general, majorarea cererilor din piaţă pentru soluţiile AR. Nu în ultimul rând, capacitatea noastră de producţie ne oferă posibilitatea să oferim clienţilor cel mai competitiv timp de livrare de pe piaţă.
I: Ce înseamnă piaţa din România pentru dvs. şi ce rol joacă Amco Interdeal în implementarea soluţiilor AR aici?
JA: Piaţa din România reprezintă ţinta noastră principală din Estul şi Centrul Europei şi una din primele 10 de pe întreg continentul. În acest sens colaborarea cu Amco a fost esenţială. În filozofia AR distribuitorii noştri sunt adevărate extensii ale companiei, parteneri care îmbrăţişează aceleaşi valori ale brandului AR. Pot adăuga faptul că ne interesează în mod deosebit feedbackul de la distribuitori dinspre piaţă pentru a putea revizui abordarea noastră în sensul de a fi mai prompţi faţă de noile tendinţe, evident totul spre beneficiul distribuitorilor şi clienţilor noştri.
I: Cum aţi defini soluţia ideală pentru clienţii noştri din perspectiva AR?
JA: Orice soluţie de depozitare ar trebui bazată pe identificarea nevoilor clienţilor precum şi pe crearea motivaţiei financiare faţă de înregistrarea unui profit de către ei, pe termen lung. Nu mai puţin important, mai degrabă decât a defini o soluţie optimă, punctuală, aş sublinia importanţa unei relaţii permanente de suport, în care să identificăm nevoile clienţilor noştri într-un mod constant, în funcţie de modificări.
I: De ce credeţi că soluţia Amco-AR reprezintă o opţiune viabilă pentru piaţa din România?
JA: Soluţiile AMCO-AR oferă întotdeauna variante personalizate, o consultanţă de top, şi, bineînţeles, produse de cea mai înaltă calitate, afiliate la regulile europene de depozitare care impun calitatea materiei prime, calculul de structură, designul, precum şi condiţiile seismice de pe teritoriul României. În momentul de faţă, regulile europene privind calitatea şi siguranţa produselor din depozitare sunt cele mai stricte din întreaga lume.
I: Care sunt obiectivele AR pe piaţa din România pe termen mediu şi lung?
JA: Obiectivul nostru este acela de a dezvolta o relaţie solidă pe termen lung cu clienţii noştri şi de a deveni cel mai important brand de pe piaţă.