Ultimii 3 ani au consolidat poziţia de lider pentru Amco pe piaţa românească. Compania noastră şi-a mărit performanţa odată cu piaţa. Azi reprezentăm un partener de încredere pentru cei mai importanţi operatori logistici.
Încă din 2001, prin asocierea cu Toyota, Amco a înregistrat o ascensiune rapidă. Cifra de afaceri a crescut considerabil de la an la an. În 2005 figuram deja în topul furnizorilor de soluţii logistice.
Traversând criza cu succes am rămas aproape de furnizori şi parteneri, câştigându-le încrederea. Astfel, Amco n-a riscat să dispară, s-a dezvoltat.
- Ce spun cifrele despre performanţa Amco din ultimii 3 ani?
Într-o piaţă care a crescut cu aprox. 40% din 2015 încoace, rivalitatea a devenit tot mai acerbă. Multe companii, străine şi autohtone, s-au orientat tot mai interesate către zona logistică din România.
În tot acest timp, Amco a rămas fidelă principiilor sale. Suntem un partener de încredere, aproape oricând de nevoile clientului. Oferim cele mai bune soluţii la un raport calitate preţ de top. Piaţa a reacţionat pozitiv iar cifra de afaceri a crescut cu aproximativ 60%.
Ca de fiecare dată, de la înfiinţare, momentele de vârf au însemnat planificare pentru viitor. Am investit în dezvoltare şi optimizare.
Din 2016 suntem distribuitorul principal al AR Spania în România. Acest statut ne-a permis obţinerea de condiţii speciale pentru clienţii noştri. Calculul economic atent şi optimizările tehnico-financiare au adus echilibrul în ofertele noastre.
Cifrele arată o majorare cu peste 50% a nivelului de profit obţinut.
Conform analizelor de business, Amco şi-a mărit cota de piaţă cu aprox. 30%. Evoluţia noastră reflectă un trend ascendent al companiei. Totodată, piaţa reacţionează pozitiv la munca noastră de îmbunătăţire a calităţii serviciilor.
La baza modului de lucru Amco stă următorul obiectiv: Dezvoltarea unei relaţii solide pe termen lung cu clienţii noştri şi instituirea ca cel mai important brand de pe piaţă.